Love Been Taken
Disclaimer



Assalamualaikum ! Welcome to my blog . Speaking here is Fatin Nabila .Do follow and leave your footprint on my tagboard . Please respect me and i'll respect you back :) Be nice here.

Story Owner Linkies
Scream Here




Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
Ehhhhh
21 May 2012 | 00:00 | 0 comments
Setiap hari menitiskan air mata. Rasa macam dah putus asa nak buat semua ni. Tapi, masa masih panjang untuk aku hadapi semua ni. Hmm. Semua yang aku buat tak dihargai langsung. Sedih k sedih.Aku rindu nak jadi yang dihargai. Ya Allah, kenapa kau bagi dugaan sebegini rupa dekat aku ya Allah.Lepas satu satu jadi.
Jimmy, baca ni semua sampai habis kayy.Aku sebenanye tak mengharap lebih dari kau. Aku cuma harap kau ada di sisi aku time aku susah senang. Ye,aku tau kau menaruh harapan dekat eykaa. kayy aku faham. Aku tak kesah semua tuh. Hmm. Act, aku sayang kau. Sayang sebagai kawan.Sebenanya, aku nak cari lelaki yang boleh buat aku percaya dekat lelaki balik. Aku dah tawar hati dengan lelaki. Aku percayakan kau je. Yang lain. Hmm. Aku sedih dohh. Banyak kali aku kene game. Hati aku memang tak terbuka langsung untuk lelaki. Hmm. Aku sayang ex aku dohh. Tapi keje dia nak game orang je. Hmm. Aku sedih wehhh. Tapi kau macam buat tak tau je dohh. Hmm. Air mata aku tak berhenti meleleh setiap hari. Semua sebab lelaki. Penat dohh nangis je kerja. Tapi, tu yang aku mampu. Hmm. Annoying kan? k tauu. Jimmy, tolong ehh. Buat aku percaya dekat lelaki balik. Aku teringin nak kenal lelaki lelaki yang ada. K, sampai sini je. Take care Jimmy <3


Old things | New things