Love Been Taken
Disclaimer



Assalamualaikum ! Welcome to my blog . Speaking here is Fatin Nabila .Do follow and leave your footprint on my tagboard . Please respect me and i'll respect you back :) Be nice here.

Story Owner Linkies
Scream Here




Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
Support me please =/
23 April 2012 | 00:32 | 0 comments
Hye and Assalamualaikum .
aku nak berubah aku nak berubah aku nak berubah . ehh , please bagi sokongannnnnnnnnnn . aku nak berubah jadi yang terbaik untuk kawan kawan aku . ye , dulu aku jahat . aku suka kutuk orang . aku suka ngumpat orang . aku pernah benci orang . tipulah kalau korang tak pernah kan . jangan tipu k . aku ingat wehhh sebenanye . malas aku nak ungkit . waste my time . and , kalau aku ungkit , boleh jadi pergadohan dan aku tak nak jadi punca pergadohan . =(
sekarang ni , aku cuma nak sokongan dan nasihat . aku nak jadi yang terbaik untuk korang . tapi , korang nak ke membe dengan aku ? ye , aku tau , korang takkan terima aku lagi kan ? yelahh , aku kan jahat . korang taknak diri korang jadi mcm aku kan ? ya , i know it and i admit it . cukup cukup lah dengan cara korang tuh . aku tak faham betullah . bila korang buat bende tak betul , aku tego , korang tak terima kan ? bila time aku buat salahhhhhhhh pehhhhhhhhhhhhhhh . sentap wehh sentap .
kayy now , aku nak berubah . bagi aku sokongan kayy . aku taknak mintak lebih . maybe lepasni , aku lagi baik . InsyaAllah . k , seriously , aku takde mood nak belajar bila aku tengok korang happy tanpa aku . yeahh , aku sedih . korang tak tau kan ? korang tak amek kisah kan ? kayy aku tauu . k nak bagi tau ni , ILOVEYOUALL , IMISSYOUALL , INEEDYOUALL . support me kay . ='(


Old things | New things