Love Been Taken
Disclaimer



Assalamualaikum ! Welcome to my blog . Speaking here is Fatin Nabila .Do follow and leave your footprint on my tagboard . Please respect me and i'll respect you back :) Be nice here.

Story Owner Linkies
Scream Here




Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
Alone =(
20 April 2012 | 22:31 | 0 comments
Assalamualaikum and very good night =)
I'm alone right now . Yeah . I have been left by my lovely friends and boyfriend in this month . This make me sad k . Sad kayy sad ! Hate it bebeh . Ya Allah  nak nangis ni nak nangis . yeahh , aku rindu membe membe aku yang dulu . Yang selalu gelak sesame . Yang selalu bergosip sesama . Yang selalu rehat sama sama . kayy , semuanya dah takde . Memang aku yang putuskan hubungan kite . Tapi , aku rasa , tu jalan terbaik bagi aku . Daripada aku membe dengan korang , tapi korang kutuk kutuk belakang aku , benci aku , apa yang jahat semua aku , baik tak payah . k aku tau , aku jahat . aku mengaku wehh . tapi , korang ingat kay , even aku yang putuskan hubungan kite , aku tetap sayang korang . aku tetap ingat korang . ya , memang aku tak penting selama kite kawan . aku tau . JANGAN INGAT AKU BODOH K SAYANGGG <3
Sekarang korang pandang aku macam sampah tepi jalan yang bersepah tuh kan ? Ehh perlu ehh tengok orang badi badi ? aku tau mata korang cantik , tapi , takpaya pandang aku macam aku ni hina sangat boleh tak ? benci k benci . kalau tak suka aku pun , cakap lah . tak pun , kau tak paya tengok aku . maybe aku ni mengacau pemandangan korang kan ? grr -.- bodoh bodoh je kan ? =/
the conclusion here , jangan terlalu percaya kan membe sangat . satu hari , padah jadinya . ya , aku dah ada pengalaman . semua dah tak boleh percaya =)
 


Old things | New things