Love Been Taken
Disclaimer



Assalamualaikum ! Welcome to my blog . Speaking here is Fatin Nabila .Do follow and leave your footprint on my tagboard . Please respect me and i'll respect you back :) Be nice here.

Story Owner Linkies
Scream Here




Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
siallah kau pompuan !
20 July 2011 | 10:50 | 2 comments
hey pompuan . kau tau ta kau buat wall post mcm tuh aku terasa coz pakwe kau slalu text ngn aku .jom kte tgok ayt die .


ayt pompuan tuh :bagoss ! ak ckap ngn kau ap . jgn contc pompuan tue lgy an . kau degil lah babe ! nk jumpe lah itulah inilah . ak mnx b**** , kau ta nak . mmg siallah kau ny . kau nun pompuan tue same jeq . sial ! celaka !kau buat ak ny ta wujud dlam diri kau kan .


 kau inad aku na sgt ap text pakwe kau tuh . haram jaddah lah bodo . pakwe kau yg na text ngn aku . aku layan jelah . takan na membe pon ta bole . kau jeles ? pegi mati sama muke kau lah bangang ! ayt kau agk menyialkan . kau ni . na jeles ta betempat . asl bangang sgt jdi org ? kau ni . kau ingat kau da bgos sgt ap ? igt da cntek sgt ap ? middle fingger aku bgi kat kau lah wehh . kau na ckap aku siall aphal ? kau tuh mcm ta siyal . kau lgi sial plus plus celaka lah bangang . kau tu da lah NERD . na bajet bagos ngn aku plak . pegi mati lah sme kau . menyirap sial aku bce wall post kau . elakkan aku buno kau tau ta ? kau tau ta aku fuck kau ? ta tau . ni aku bgi tau . AKU FUCK KAU GLE BABI LAH POMPUAN ! jgn tunjuk bagos dpan aku . aku ta ske org yg mcm kau . madah na sound org padahal diri sndiri ta btol . bingai sunggoh kau ni kan . ocay now , kau dga ni ea . sumpah aku ta ske dgn kau . n jgan na cri psal ngn aku . ta hingin lah na text pakwe kau tuhh . haram jaddah btol .




SEMUA YANG DI ATS ADLAH BENAR .


Old things | New things